Friday, July 01, 2011

♫•.•.•♫• happy befday to me..!!!.•♫•.•.•♫•

assalamualaikum.....

have a nice day to uollsss...^ - ^
2hb 7..tarikh y b'mkne sgt3 bg aku...agk2 npe ehh???
now i'm 21 years old...!!!whoaaa cm xcye je...da 21 tahun aku idup kt dunia ni...
ase da mkin tue plak..huhuhu..:))

perjalanan idup mst ditruskn..cayoik2...!!!
pndg kdpn bkn bererti xblh toleh ke blkg ag...
but jdkn kisah silam smada suka or duka, pahit or manis sbg pglmn idup spye khidupn lbh b'erti...:))
insyallah... mudh2an...
Hidup tidak boleh berpandukan perasaan hati yg kadangkala boleh menjahanamkan diri sendiri.
Perkara utama harus kita fikirkan ialah menerima sesuatu atau membuat sesuatu dgn baik
berlandaskan kenyataan...;D

think  n remind about it..!!!!!
"kesilapan tdk akn m'jd kesilapan klu kita tdk belajar dri kesilapan..."

 
¸.•*¨*•??¦H¦A¦P¦P¦Y¦ (¯''•.¸** ¸.•''¯) ¦B¦I¦R¦T¦H¦D¦A¦Y¦??•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*¸.•*¨`* ? ?? •?? happy birthday to me, happy birthday to me,happy birthday to ME....happy birthday to me....!!!¸.•*¨`*??? •??¸.•*¨`*??? •??¸.•*¨`*??? •?? lalala...?•*¨*•.¸ Happy Birthday!! !!-----------------() ---- ()-- () ---()-----------------|.. ♪.•❤•.¸¸.•♪•.¸¸.•♫•.•.•♫•.¸¸ ¸ may allah bless me always..amin..
cam best je kek kt ats 2..but gimik je lbh 2..
untung nye lau ad someone y menghargai ari y bermakne ni...hohoho
opsss t'lbh sudah..ske ngt berangn nye.. anis..anis
♥ 

**1stly : thanks to allah coz giving me life to breathe for 21 years...alhmdulilah..;))
**2nd : thanks a lot to all my frend coz wish my befday n doa2 anda amatlah dihargai..insyaallah...
syg kowg sume..muahhhhhhhhh
**3thly : thanks for my frend ASMANITA BT ISMAIL a.k.a ALONG AS coz jd owg ptme y wish befday aku...sygg along...muahhhhhh...terharu aku lohhhh..

tp kn ase nothing spcial jerk arini...zero..zero...zero..!!!
why ea???
ckt pn x xcted, ckt pn xsdey, n most of all XHAPPY lgsg...
huhhhhh npe ni???

dah2 STOP..!!!jiwa kosong skg ni..
ckpla stkt ni dlu...

to be continue...^ - ^
adiosssss...

here my story ^_^

1 comment:

Cik As Asrie said...

like...like...like....wink...wink...wink.... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...