Saturday, November 05, 2011

sakit ati !!!

assalamualaikum...
have a nice day to all..

mood : tbe2 ase skit ati y teramat sgt100x !!! (amik kau kuasa 100 aku bg) eeeeee pd spe aku mampu luahkn sume ni...
da tlalu lme sgt aku pendam...
npe sume ni blaku kt aku..why ???????

esok kite sbgai umat islam sma2 menyambut hari raya aidiladha..
orang korban binatang xkn aku korban perasaan kot..
xsgp den...arrrhhhh (nk menjerit blh x)

fb membuatkn aku skit ati...KENAPA aku ase jelous...KENAPA aku ase nk mrh...KENAPA ati ase nk nangis..KENAPA wt aku ase down sgt3...KENAPA sume ni blaku kt aku...KENAPA aku xblh kecapi kebahagiaan mcm owg laen...KENAPA Ya Allah..
aku xtau bile sume ni akan terjawab...
sume ni disbbkan 'DIA'
spe 'DIA' 2 biarlah hye ati aku je y tau spe owg 2..


dah hmpir setahun aku pendam perasaan ni...
but now, aku hnye mampu luahkn dlm entry ni jelaaa...
aku xtau smpai bila aku mampu btahan..
aku tau xsume kite impikan mjd kenyataan tp npe aku xmampu miliki impian 2..myb aku tlalu ykin y aku mampu miliki nya smpai aku lpe kebahagiaan bkn nye milik aku sowang sje...owg laen pn mampu kecapi sume 2..^_^

aku akui mmg 'DIA' tsgtlahh baek...lyn aku sgt baek..
myb selama ni 'DIA' agp aku sbg adik je..
aku je lbh2...(cehhhh syok sndri sgt kn skg padam muke aku)


stop dreaming la wahai anis oiii...
ko bkn spe2 pn bg 'DIA' so jgn nk berangan lbh da...
from now, STOP IT !!!!


here my story ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...