Tuesday, May 22, 2012

ingin ku capai lebih tinggi..

Assalamualaikum...

Firstly, Alhamdulilah...Alhamdulilah..Alhamdulilah bersyukur kehadrat Ilahi atas pencapaian result aku sem ni (Semester 5)
Semalam result kua..huhh sgtlaa cuak taw..risau y amat..aku takut sgt x capai ape y di hajat..
tp Alhamdulilah sgt3 pointer aku meningkat wlaupun sedikit..okla kn..tp angka (pointer) xpntg pn kn..y pntg lulus sume...bersyukur sgt...
myb tanpa Doa + Usaha + Iktiar + Tawakal mgkn x capai sume ni...
Thanks to Allah S.W.T

xlupe jugak n terima kasih to all :::
1# my family expecially my mom n dad y byk support, x putus2 nasihat anak sulong die ni..hee..y sentiase doakan y terbaek..tq sgt3...
2# kwn2 y slalu ade kt sisi aku...expecially my housemates..SAFI, NAD, ZATY, FIZA & JOJO...
sayangggg sangat3 kowang sume taw y byk tlg dlm pelajaran, support aku wlaupn kdang2 aku ase down gle..kowang mmg kwn y terbaekkkk...muahhhh..hee
3# sume owang y aku sayangggg....tq sgt3..

aku pn x sangka da 3x berturut2 aku dapat Anugerah Ketua Jabatan (AKJ)...
Alhamdulilah berkat usaha sendiri gk..berbaloi ape y aku nk :)
My target for last semester nk capai target lebih tinggi lagiiiiii...InsyaAllah mudah2an..
cume aku kne usaha lebih lagi...
# owang ckp angan2 kne tinggi kn bru blh capai...hee...
sebab..sebab..sebabnye aku nk banggakn kedua owang tua aku..hehehe..2 y penting
berjuang demi menuntut ilmu...cehhh...
may Allah bless me always..Amin

oklaaa smpai cni dlu...
k daaa...bye..
PEACE !!! ~~


Always together2..hee...kwn y palingggg hpy go lucky...
# Me, Nad & Safi

here my story ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...