Wednesday, May 16, 2012

semakin hari semakin.......

assalamualaikum...


## semakin hari semakin......opssss ( biarlahh rhsia ) _gimik je lbh ni...hahaha..
## sila abaikan tajuk di ats...xde kaitan pn..peace !! ^__^

da lme aku x update blog kn..nth lerr sejak cti ni sgtlaa mls...#teruk perangai aku kn...
haaa lpe plak nk gtau aku da hmpir 3mgu cti sem taw..hee...lme aku cti kali ni...lbh kurang 2bulan la...smpai buln 7...ermmm ape activiti cti aku ??

1st > mcm bse wt kje uma lerr...#jd suri rumah..hahaha
2nd > on9, on9 on9....hahaha.. #mengadap lptop jela..blh naek juling mata aku ni :p
third > tgk tv, lyn kerenah si kck n ptg2 aku maen badminton..#exercise la konon..hee
lastly > klu da xtau nk wtpe aku tdo jelaa...haha  #mmg truk anak dara ni kn..

xpe2 mgu dpn aku da start kje..xla boring sgt duk uma kn..kje ape? as a promoter je..hahah...tuk 2 minggu je..pn okla kn...ade jugak dt poket kn..almaklum laa poket da kering sejak cti ni..opsss..hee

sebenarnye byk cte aku share dlm blog ni taw..tp bila sikap mls 2 ade dlm diri mmg mls nk menaip la jwb nye..
jgn contohi sikap aku...# kasi lempang ckt..wakakaka..ok2 enough2..

nk di jd kan cte mgu lps ari jumaat bersamaan 11-5-12 aku g holiday wif family at KELANTAN DARUL NAIM.. 3 hari 2 malam kami kt sne...bkn la holiday sgt..my sis knvo kt POLITEKNIK KOTA BAHRU..soooo kami amik kesempatan ronda2 kota bahru..hee :p

bertolak pg jumaat kami singgah di Kuantan dlu...uma atuk sedare aku...soo kami g 2 kereta..meriah ckt kn...mmg pengalaman y x dpt dilpekan sbb ade 'someone' ikt sekali..hee...suke suke suke..
#gedik plak aku ni...bkn snang taw nk luangkan mse ngn family ni...:)))

smpai je kt sne da nk maghrib..nsb baek ade mbe tlg crikan homestay kt sne..so xdela susah sgt terkial2 nk cari kn..kami menginap tuk 2 hari...

antara tempat y kami pergi.....
RANTAU PANJANG, PASAR SITI KHADIJAH, WAKAF CHE YEH..
Haa ckupla kn...2 pn msing2 kepenatan...pnt bershopping cni sne..
kami bertolak blek ari ahd setelah selesai sudah knvo my sis...

oklaaa xnk la cte byk..ni antara pic tujuan kami ke kelantan..
CONGRATULATION TO MY SIS..U AR GRADUATE ^__^


  

antara orang tersayang
# dari kiri :: nenek muda, mak, ayah, fitriy, makcik kck, atuk sedare


wif my family...xckup sowang lagi..disbb kan die xdpt cti kje xdpt la ikt..
# maaf kualiti camera y kurang baik..


oklaaa da puas bgambar kami pn bergerak blek...ondaway blek kami singgah kt tepi laut dlu...mkn mkn..
# msing2 kelaparan..huhu



jemput makan..heee :p
perut da kyang jom amik angin laut...syok sgt..


wif adk ku y paling poyo..haha..
# fitiry jgn mrh..hee





indahnyee ciptaan tuhan...sgt ske duk tepi laut ni...amik angin laut...
hati pn tenang wlaupn cuaca pns..
# tgk muke aku berkerut dahi..wakaka
merenung masa dpn ni..hee..opsss 


oklaaaa smpai cni dlu...k daaaa
thanks coz reading....
PEACE !!!! ~~

here my story ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...